2016年9月5日 星期一

《至惡搞凹凸洞救星》Fraxel撫平水痘疤、任何疤痕、妊娠紋

《至惡搞凹凸洞救星》Fraxel撫平水痘疤、任何疤痕、妊娠紋


係我二十年來的美容生涯入面,處理凹凸洞同疤痕都算係其中一項我最花時間及心機進行嘅研究同成就。
凹凸洞坊間一般都會選擇去醫院進行Fraxel激光療程,好多人覺得做完6次或以上,先見到少少改善。
問題出喺邊呢?
儀器都係採用原廠,波長亦相同,唯一嘅分別係如何使用儀器,將其療效發揮極致。

不久之前有位帶著水痘疤問題嘅女士,好煩惱咁唻搵我。原來水痘疤係細細個造成,係面部2粒非常礙眼。
我檢查完之後決定採用subcision加fraxel激光互相配合,一方面透過於皮下插下幼針切斷纖維化組織,一方面等佢漲起嘅時候用激光刺激骨膠原增生,撫平肌膚。
呢個打法唔係度度都有,而且需要專業嘅技術,豐富嘅經驗。但成功機會同復原程度相當的高,大家可以睇到照片中嘅客人,見到新嘅淺色嫩肉重新生長緊。直到皮膚長厚,就會恢復到同隔離嘅正常皮膚一樣顏色,視覺上就完全見唔到有傷口或者印喇!
下次再同大家分享我係面對各種美容奇難雜症嘅個案,或者有任何關於美容上嘅知識都可以問我,盡力為大家解答!


2 則留言: