2015年10月28日 星期三

P.B.Group紅磡分店派米活動【愛的種子❤美從心出發】2015-10-27

的種子美從心出發

今日是主賜的好日子!
大概係一個月前,心入面突然有股衝動,好想透過P.B. Group大家庭做一啲溫暖又可以發放正能量嘅事情~於是乎,我就諗
(同事A:Sydney你又諗頭?!想點先?)
欸,喂!不如派米吖!(同事B:下?美容院派米?個感覺有啲唔夾,就好似以為飲嘅係咖啡,點知一啖飲落去發現係可樂
其實美容院派米唔係無得諗吖!我地有間分店喺紅磡!紅磡好多公公婆婆,街坊街里應該守望相助!
(同事C:公公婆婆唔會幫襯你買facial架喎
呢個唔係宣傳活動~我希望除咗可以派米幫到有需要嘅人,仲可以將天父爸爸嘅愛傳開去,公公婆婆腳痛手痛,我地有按摩治療師正正可以幫到佢地,同時以傳埋福音,一於搞啦!
就喺我一聲令下,P.B. Group大家庭就眾志成城搞派米,又要預備海報傳單,又要聯絡福米供應商,又要同周邊街坊溝通,鋪頭員工又要落手落腳做義工!係度想講聲多謝!多謝大家陪我一齊興奮,一齊熱血!先令第一波派米行動可以順利進行!
當日我見到有好多天使,天使唔係有著翅膀,唔係識發光,而係切切實實,心裡帶著愛咁去幫助人!愛你們每一位!
派米日期:2015年10月27日起,逢週二下午
派米地點:九龍紅磡 湖光街1-7號聯盛大廈地下
聯絡電話:39569845
留張倩影~

有位婆婆腳痛,我地嘅按摩師即刻幫忙舒緩~

公公婆婆飲羅漢果水同菊花茶,秋冬前夕滋潤下!


婆婆們齊按摩~好溫暖!



沒有留言:

張貼留言