2015年10月9日 星期五

有Sydney,無斑斑!(二:追加文)做足防曬~~敏感肌~暗瘡肌也不怕!

【追加文】做足防曬~~敏感肌~暗瘡肌也不怕!


上一篇講防曬比拼文一出,反應熱烈~~有位女同事睇完問我,Sydney你提嘅幾款防曬,係咪生暗瘡都搽得架??
睇過,你邊有暗瘡呀??係Pretty Medical做得嘅同事,講真,皮膚全部都好好!
哈哈,近水樓台先得月~~~佢地要做幾多facial我都好鼓勵架~~~睇住大家變靚我就好開心~~
生招牌!
點知同事好緊張指住自己“丁”咁大粒嘅黑頭仔話係暗瘡,激死!
我睇真啲,黑頭事小,不過比較多微絲血管,屬於敏感肌膚就真~~
始終防曬日日搽,含有酒精性份嘅日本防曬一定唔啱佢。最好就用全天然,礦物質,但之前介紹過Bareminerals,雖然係礦物質,但係粉狀,董醫生話做唔到100%覆蓋架。
所以如果要全天然,礦物質,又要液狀,
我推薦以下呢款,DERMIS UNIQUE 。佢唔含酒精。有綠茶成份(抗氧化),庫拉索蘆薈葉萃取(保濕),葵花籽油(含豐富之維他命E 及亞麻油酸,本身抗氧化性佳),但不得不提,呢款防曬含有Retinyl Palmitate,即係棕櫚酸維他命A,雖然有抗痘功效,但董醫生叫我提提大家,懷孕同準懷孕期間就盡量唔好用喇~
噢,呢位同事無BB亦唔打算生BB住,即刻借佢手仔唻試用下~~



質感:★★★★☆
同事:膏狀感覺,質地係杰身,但容易推開,唔錯。

美白效果★★★★☆
氣味:★★★★★(無味)
同事:隻色紅紅地,涂上面應該可以令氣色好啲。
結論就係呢款防曬好處係天然,含有抗氧化成份較多,唔好處係稍嫌SPF30度唔係好夠,平日翻工OK,但出海玩就唔夠用~~而且for翻真係暗瘡人士(我講真正暗瘡,唔係一粒黑頭XD)我素顏媽媽搵多咗另一款防曬唻介紹俾大家,多個選擇!

登登登凳~~~就係Elta MD嘅防曬喇!有分SPF41同46,哈哈個數字好騎呢,但ANYWAY都係用翻我教大家嘅方法,SPF41x15分鐘咁唻計翻幾耐需要補搽!
以下試上手嘅係UV Clear Broad Specturm SPF46,專門為暗瘡肌膚而設!!內含Nicotinamide,維生素B3 之衍生物。可以維持肌膚含水量,增進真皮層微循環。

研究亦都顯示對於部分皮膚發炎狀況有抗炎之幫助,阻止發炎性痘痘(inflammatory acne)惡化!
哼去死啦痘痘~~加上佢有Sodium Hyaluronate,即係玻尿酸(我為咗查呢啲特有名詞,狂煩董醫生哈哈)號稱最強保濕劑!


質感:★★★★★
同事:感覺容易推開~會薄身過之前個款~

美白效果:★★★★★
                                                氣味:★★★★☆(少少防曬用品個種特有味~~)
同事:個味好海灘呀~~hahaha~即係去海灘會搽太陽油個陣味!不過搽完睇落好白凈...
結論就係如果論SPF防曬指數,呢個牌子會優勝點,但講天然成份,上面個款較為優勝。至於SPF41個款係專門比大家落水,去海灘用嘅!擁有40分鐘防水功效!而且敏感肌膚都可以用呢!




以上兩款就係出面比較少見,我個人私心認為比敏感肌同暗瘡肌妹子嘅特好用防曬用品~~
今次同大家講清楚有咩成份,因為我見好多妹子買護膚品也好,防曬也好,通常唔會留意得咁清楚,但了解自己搽緊咩,係好重要,皮膚係我地身體嘅第一度防線,要好好保護嘛!

沒有留言:

張貼留言