2015年9月22日 星期二

永久激光脫毛?!我有新態度!修復毛囊要知道~~


Pretty Medical Pro 永久激光脫毛?!我有新態度!修復毛囊要知道~~



(攝於2015年8月3開幕當日)
係剛剛過去嘅8月,我同我嘅專業脫毛團隊喺銅鑼灣開咗第一間永久激光脫毛中心。


或者大家會奇怪,點解我會等到脫毛中心成行成市先做呢件事呢?


我又點解咁有信心Pretty 
Medical Pro 可以脫穎而出呢?



 關鍵在於,我深信,最好嘅,需要時間醞釀!
最好嘅脫毛經歷終於預備好俾大家喇!

開脫毛中心前,我同專業團隊make sure市面上嘅脫毛儀器技術成熟,係做到永久脫毛效果,而唔係渾水摸魚,脫極都脫唔清,或者脫到毛又burn到皮膚。最後我地選定Candela嘅GentleLASE Pro755nm~~係市面上最新同公認最有效嘅儀器。


有姊妹會話,去其他脫毛中心,都一樣有呢部脫毛機啦!

但我地比人更好更優勝係,我地嘅治療師有Candela專業培訓資格,亦唔需要為咗追數hardsell客,或者因為太多booking,而忽略任何客人嘅需要!
因為我相信,係好嘅服務,自然會傳開去,經營任何生意都係一樣,口碑最重要~~
                                               

除此之外,脫毛都係為咗白滑,如果無咗毛毛,但凈翻啲黑色素同雞皮,咁都唔靚架,係咪?!
我同專業美容產品開發商共同創出一套獨有嘅“ProFX毛囊修復科技”。
呢個科技有專為避免脫毛後肌膚防敏功能,又能達到去除黑色素同無曬雞皮嘅效果!

可能有姊妹會話,脫毛後護理?出面一樣有cooling gel係脫毛後搽啦!
我地獨有嘅“ProFX毛囊修復科技”,用嘅7C精華,同坊間cooling gel唔同,係專門針對性地for翻脫毛肌膚,而且仲有修復儀器配合~~如果想試下係咪真係咁掂,歡迎同我講~~~

*先去片比大家更了解下我地嘅研究成果*

又有姊妹問,出面通通平價3百幾可以脫腋下毛,係真唔係?
咁大家一定要留意清楚,係彩光定激光,對方用咩儀器,能唔能保證俾完錢,簽約後都能做到booking唔洗等成三個月!又會唔會比人hardsell!一分錢一分貨,幾時都係至理名言~~

以下我搜羅咗一啲關於脫毛嘅小知識,比翻各位美女參照下~選擇前,更了解,關心愛護自己~~

1.GentleLASE PRO 755nm 激光脫毛原理
GentleLASE PRO 755nm 激光脫毛原理利用高能量光源,沿毛髮達至毛囊根源,集中式能量被毛髮的黑色素吸收,高熱破壞毛囊組織,令毛囊枯萎,停止毛髮生長,達至永久脫毛效果。

2.光學脫毛VS.激光脫毛比較
光學脫毛 (彩光) 的光源較弱和分散,只能打進皮膚表層,去除外露的粗毛,不能達至永久脫毛。醫學證實755nm波長激光是最適合亞洲人脫毛,成效最高,且有效達至永久脫毛效果。

3.CANDELA激光脫毛技術是否安全?
CANDELA被榮譽為全球激光科技權威,激光及光學科技在醫學及美容業被廣泛沿用多年,而CANDELA擁有75項專利及14,000項激光科技技術,全球各地每年超過1千萬項醫學美容療程均採用CANDELA技術,絶對安全可靠。

4. GentleLASE PRO 755nm 優勝之處
GentleLASE PRO是現時CANDELA最先最頂級型號,最新研發最大直徑24mm放射機頭,將激光脫毛科技帶到新領域,是目前最快最有效做到永久脫毛的儀器。

5. PRO-FX 毛囊修復科技是甚麼?
PRO-FX毛囊修復」為脫毛後的即時護理,以細胞修復作為脫毛後的即時護理,舒緩脫毛後的肌膚反應,冷靜被破壞的毛囊,並於完成整個脫毛療程後進行徹底更新,令脫毛後的肌膚更完美。

6. PRO-FX 毛囊修復是否安全?
PRO-FX毛囊修復」技術已獲得FDA認證,安全有效。

7. 療程時間及次數是多少?
激光脫毛療程進度因人而異,因應毛髮粗幼深淺度、生長速度、膚色及不同部位而有不同,一般亞洲人只需要4-6次就能完成整個激光脫毛療程

8. 激光脫毛療程痛嗎?
GentleLASE PRO激光脫毛療程採用專利DCD™冷凍系統,在激光發射前毫幾秒發放-20度冷凍劑Cryogen,能瞬間冷凍表皮層,避免皮膚灼傷之餘,令激光脫毛療程變得舒適無痛。

9. -20Cryogen會否凍傷皮膚?
DCD™冷凍系統由電腦程式操控,皮膚受冷時間及深度得以控制,-20Cryogen停留表皮層時間只維持在激光發射前毫幾秒,絶不會凍傷皮膚及影響毛囊溫度,更不會影響激光脫毛效果。

10. 療程前特別注意事項
療程前2星期應避免曝曬,不可以連根拔的方式脫毛,以免影響脫毛效果。

11. 療程後特別注意事項
療程後皮膚表面比較脆弱,首2星期應避免曝曬,每天使用SPF30或以上防曬,並避免進行戶外活動或游泳。

12. 完成整個毛囊修復細胞修復治療,可期望得到效果
永久脫毛,治療部位不再生長毛髮,毛囊肌膚護理適當,毛囊凋謝萎縮後,其他皮膚細胞自然更新,表面變得白滑細緻。

沒有留言:

張貼留言