2015年9月10日 星期四

有Sydney,無斑斑!(一)色斑的三大分類


大家好,
轉眼就到9月,快到秋天換季喇!

各位美女有無抓住夏天的尾巴,同陽光玩遊戲呢?
又有無記住我提醒大家要做好防曬呀?
要搽SPF50度以上呀!
所謂預防勝於治療,唔好怪我長氣,斑斑生在你臉,痛在我心。
不過,夏天經常進行水上活動,少不免都會曬到。
最近留意到身邊好多朋友仔臉上跑了不少斑斑點點出來!
不過唔洗怕,因為有Sydney,無斑斑!

我自小皮膚偏白,都好容易生雀斑,同斑斑搏鬥多年,累積一定嘅Fighting戰鬥值同經驗後,我同P.B Group專業團隊創立咗一套雞尾酒式祛斑方法:“無斑美人療程”!
同坊間祛斑只用一種儀器唔同,我地針對每個客戶嘅情況而制定方案,用咩機,咩波長都係因應情況,深層祛斑之餘,避免破壞幼嫩嘅肌膚。
我敢保證,可以去清100%雀斑,90%老人斑,80%荷爾蒙斑,幫大家成為無斑美人!
我會一連三集同大家分享一下關於色斑嘅問題,1)色斑嘅類型、2)如何去除色斑,3)如何防止色斑重新出現

哈哈,所謂知己知彼百戰百勝,今日首先同介紹一下色斑嘅種類,等大家了解自己臉上的斑,屬於咩類型,咁以後可以對症下藥喇。
斑斑主要分為三大種類,雀斑、老人斑同荷爾蒙斑:

 雀斑 Freckles
 雀斑通常出現喺膚色較淺的人仕身上(我喺其中之一),細細個就塊面已經呈現細小淺棕  色的斑點,雀斑一般都係家族遺傳嘅,通常都係生喺面頰和鼻子呢啲暴露於太陽嘅地方。

形成原因:
  • 由於皮膚表皮基底層的黑色素細胞生成的黑色素過多。黑色素來源於乳酪等食物內所含的酪氨酸,在體內酶的作用下,酪氨酸轉化成二羥苯丙氨酸,然後氧化,生的促黑激素由於某些原因增多時,就可引起色素代謝障礙,出現皮膚雀斑。
  • 雀斑通常在5歲以後出現,具有一定的遺傳傾向。
  • 女性由於雌激素的原因,長雀斑的人數也比男性多。

老人斑 Chloasma(又稱"太陽痣"、"太陽斑" 或 "肝色斑點")
老人斑通常出現喺四十歲以上的人仕身上,斑斑呈現棕色至棕黑色,多見於面上,手背同上胸,形狀為圓形、橢圓形或其他不規則形狀。
形成原因:
人斑的正式名稱為「脂漏性角化症」,不同於黑斑是黑色素沉澱,老人斑是因為皮膚表皮過度角化和增生造成,是一種表皮腫瘤,主要是因皮膚老化導致

荷爾蒙斑 Melasma(又稱“蝴蝶斑” "胎斑" 或 "黃褐斑")
荷爾蒙斑為呈現不規則形的棕黑色斑,出現喺暴露於太陽下的部位。雖然佢可以出現喺任何性別身上,但大多數見於孕婦身上(胎斑)同服用口服避孕藥和採用荷爾蒙取代療法嘅婦女身上。身為亞洲人種嘅我地,同皮膚較黑嘅人種一樣,有荷爾蒙斑嘅機率較高。荷爾蒙斑通常出現喺面的兩旁,有時候喺前額,上唇和鼻子。
形成原因:
  • 顧名思義,是因體內荷爾蒙分泌失衡而引起在面上生長的黑斑。
  • 雖然和荷爾蒙有關,但有荷爾蒙斑並不代表荷爾蒙分泌失調,而且大部份都發生在女性臉上。荷爾蒙斑一般出現在較年長女性或孕婦臉上,而部份因懷孕而出現的荷爾蒙斑可能會在育子之後自然消失。
  • 由於荷爾蒙斑的出現是受荷爾蒙影響,一種後天黑色素沉著過度性皮膚病,也會因為接觸紫外線而變黑。


 大家睇完清唔清楚自己身上嘅斑斑係咩類型呢??唔知歡迎  影張相facebook inbox我地,專人為你分析呀!
今次同大家介紹住斑斑類型,下一集同大家分享點樣內外夾攻,消除斑斑無難度。
有咩問題都歡迎各位水水留言問我,有問必答~~~互相交流美容心得,齊變靚,we love we care~~

沒有留言:

張貼留言